11 Ocak 2016 Pazartesi


Bu ülkenin akademisyenleri olarak terörün birlikte yaşamı ortadan kaldırmasına karşı çıkıyoruz!

Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinde artarak devam eden terör olaylarından akademisyenler olarak rahatsızlık duymaktayız.

Daha önceki süreçler gibi çözüm sürecini de akamete uğratan, hukuk ve kardeşlik ortamını bozan, uluslararası destekçileri olan terör örgütü, kamu düzenini ortadan kaldırarak silahlı çatışmaya geri dönmüştür. Silah zoruyla Türkiye’nin belirli bir bölgesini kontrol etme amaçlı yapılan terör eylemlerinden dolayı sivil vatandaşlarımızın, güvenlik görevlilerimizin şehit haberlerini almak hepimizi derin bir üzüntüye sevk etmektedir.

“Barış” söylemini dillendirerek bölgeye ve ülkemize tamamen düşmanlık tohumları eken, ahlaken son derece sorunlu; temel insan haklarını yok sayarak bölgede yaşayan tüm halkı baskı, tehdit yoluyla sindiren terör guruplarına karşı yürütülen huzur operasyonlarına sahip çıkmakta; bu operasyonların bölgede yaşayan masum insanlarımızı yakın bir gelecekte huzura kavuşturacağına inanmaktayız.

Temel hak ve özgürlükleri ve kişi güvenliğini yok sayan, bunları şiddet ve tehditle ortadan kaldırmaya çalışan terör örgütüne karşı yürütülen operasyonların, vatandaşlarımızın mağduriyetinin giderildiği tarihe kadar devam ettirilmesi gerektiğini düşünmekteyiz.

Masum halkın yaşam, eğitim, sağlık, ifade hürriyeti gibi temel haklarına kasteden, mallarına zorla el koyan, insanımızı yerinden ve yurdundan eden, halkı yoksullaştıran, iş imkânlarını bitiren, demokratikleşmeyi, barışı ve kalkınmayı engelleyen terörün, ülke huzuru adına bir an önce bitirilmesini ümit etmekteyiz.

Belli bir kesimin “özyönetim” haklarını savunma iddiasına yönelik gayrimeşru eylemlerle ortaya çıkan ve terör yöntemini kullanan gruplara karşı halkımızın, barış, güven, birlik ve beraberlik içinde hiç bir korku ve endişe hissetmeden yaşamlarını sürdürebilmeleri gerektiğini düşünmekteyiz.

Devletimizin hukuk çerçevesinde yürüttüğü terörle mücadele devam ederken, bölge insanımızın demokratikleşme ile eş zamanlı olarak ekonomik ve sosyal rehabilitasyonuna dönük çalışmaların hızlandırılmasının gerektiğine inanmaktayız. Bu bildiriye imza atan akademisyenler olarak üzerimize düşen her türlü çalışmayı üstlenmeye hazır olduğumuzun bilinmesini isteriz.


Kamuoyuna saygıyla duyurulur.


NOT:
Son günlerde kamuoyunda yeniden tartışılmaya başlanan "terörle mücadele" konusunda bir grup öğretim üyesi olarak yukarıdaki bildiri metnini imzaya açıyor ve bu konuda desteklerinizi bekliyoruz.

Metnin altına siz de imza atmak istiyorsanız bu maili, "metni imzalıyorum ve katılıyorum" şeklinde ad, soyad ve mesleki bilgilerinizi de ekleyerek kısaca cevaplamanız yeterli olacaktır. 

Katılımınız için, terorekarsiyiz@gmail.com e-posta adresini kullanabilir ve "Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum notunu ve yine sizi tanımlayan unvan ve kurum bilgilerini bu mail adresine gönderebilirsiniz.

Katılım belli bir sayıya ulaşınca yukarıdaki metin olduğu gibi kamuoyuna duyurulacaktır. Duyuruyu ve duyuruya katılan öğretim üyelerinin bilgileri sürekli güncellenecek ve güncelenen liste bu blog
 adresinden takip edilebilecektir.

Gösterdiğiniz duyarlılık için teşekkürler...

Akademik Birlik Platformu Adına
Doç. Dr. Metin AKSOY
Selçuk Üniversitesi
Uluslararası İlişkiler Bölümü


Facebook linki için tıklayınız.
Twitter linki için tıklayınız.




73 yorum:

  1. HER ZAMAN HER YERDE TERÖRE VE TERÖR DESTEKÇİLERİNE HAYIR DİYORUZ.

    YanıtlaSil
  2. Bu coğrafya 1000 yıllık tarihinde böyle ihanet görmedi.

    YanıtlaSil
  3. ÖNCELİKLE, GEÇMİŞE DAİR REZERVLERİM SAKLI KALMAK ÜZERE, TERÖRLE MÜCADELEDE YAPILANLARI DESTEKLİYORUM. İLAVETEN BÖLGE İNSANININ GÜVENLİĞİNİN SAĞLANARAK TERÖRLE MÜCADELEDE DEVLETİN TEDBİRLERİ ARTIRMASINI, GÜVENLİK KUVVETLERİNİN ELİNİN GÜÇLENDİRİLMESİNİ, YASAL GÜVENCELERİN SAĞLANMASINI DA ELZEM OLARAK GÖRÜYORUM.

    YanıtlaSil
  4. Ülkemizin dirliği ve birliğine, insanımızın maddi ve manevi varlığına kasteden terörün her türüne, şekline ve yoluna karşıyım ve lanetliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Teröre karşıyım. Destekçilerini şiddetle kınıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Arş. Gör. Ziya EKŞi, Sakarya Üniversitesi. Beni de eklerseniz memnun olurum. Terörü lanetliyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Prof. Dr. Ramazan YELKEN. Ankara Yıldırım Beyazıt Ümivetsitesi. Sosyoloji Bölümü.
    İmzalıyorum lütfen benide ekleyin.

    YanıtlaSil
  8. Hainlik okumakla geçmiyor.
    Fuzuli elbette fuzuli söylememiş.
    Mey biter saki kalır,
    Her renk solar haki kalır,
    Diploma insanın cehlini alsada;
    Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır..
    Bu hain 1100 PKK taraftarına Vatanını ve mukaddesatını seven en az 11000 akademisyen cevap vermelidir.
    İmzalıyorum.
    Prof. Dr. Güven ÇANKAYA
    Yıldırım Beyazıt Üniversitesi,
    Malzeme Mühendisliği Bölümü

    YanıtlaSil
  9. Terör bir insanlık suçudur, Allah vatanımızı bu hainlerden muhafaza eylesin!..

    YanıtlaSil
  10. Prof.Dr. Erol Ulusoy Trakya Üniversitesi, Guvenlik güçlerimizin yanındayız Allah onlari ailelerine ve milletimize bagislasin teröre karsiyiz

    YanıtlaSil
  11. Teröre karşıyız devletimizin yanındayız
    Yrd. Doç. Dr. Zafer TANGÜLÜ
    MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ

    YanıtlaSil
  12. Adem GÜNEŞ
    Teröre karşı devletimizin yanındayız. Allah doğruların yardımcısıdır.
    Yrd.Doç Dr.Adem GÜNEŞ
    Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi

    YanıtlaSil
  13. Beni de ekleyin lütfen Prof. Dr. Mustafa ALICI, Erzincan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dekanı.

    YanıtlaSil
  14. Teröre karşı devletimizin yanındayız herzaman. Arş. Gör. Halit TUTAR Bingöl Üniversitesi Ziraat Fakültesi, BİNGÖL

    YanıtlaSil
  15. Teröre karşı Devletimizin yanındayız. Allah güvenlik güçlerimizin yardımcısı olsun. Ar. Gör. Bekir Esen Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi, İZMİR

    YanıtlaSil
  16. Terörün karşısında, Devletimizin yanındayım. Yrd. Doç. Dr. İbrahim TOZLU, Erzincan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı, lütfen beni de ekleyin.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. İnsanlık terör belasindan kurulmalıdır. Bildiriyi destekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. İnsanlık terör belasindan kurulmalıdır. Bildiriyi destekliyorum.

    YanıtlaSil
  20. Teröre karşı güvenlik güçlerimizin yanındayız.

    Yrd. Doç. Dr. Ali Zafer Sağıroğlu - Yıldırım Beyazıt Üniversitesi - İTBF - Sosyoloji bölümü

    YanıtlaSil
  21. Doç. Dr. Mustafa AKBULUT Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi RİZE Teröre ve destekçilerine karşıyız.

    YanıtlaSil
  22. Arş. Gör. İsmail Gürler
    İbrahim Çeçen Üniversitesi
    Teröre ve destekcilerine karşıyız.

    YanıtlaSil
  23. DOÇ. DR. ŞAFAK NARBAY ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ HUKUK FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ
    DEVLETİMİZİN TERÖRİST, VATAN HAİNLERİ İLE YAPTIĞI HAKLI MÜCADELEYİ DESTEKLİYORUM. BU ÜLKEDE BİR TEK HAİN KALMAYINCAYA KADAR BU MÜCADELENİN DEVAM ETMESİNİ BÜTÜN KALBİMLE DİLİYORUM. TERÖRE DESTEK VEREN, DEVLETİMİZİ KATLİAM YAPMAKLA SUÇLAYANLARIN DA TERÖRİSTLER ALÇAKLARDAN HİÇBİR FARKLARININ OLMADIĞINI İFADE ETMEK İSTİYORUM. RABBİM VATAN, DİN, NAMUS UĞRUNDA CANLARINI HİÇE SAYAN GÜVENLİK GÜÇLERİMİZE YARDIM ETSİN. ŞEHİTLERİMİZE RAHMET EYLESİN...

    YanıtlaSil
  24. 1100 akademisyen terörün yanında olduğunu zımnen, imzaladıkları bildirde ilan etmişler
    binlerce 1100 akdemisyen haykırıyor.
    Bu ülkede teröre ve teröristte yer olmadı bu zamana kadar
    Bundan sonra da Teröre ve Teröriste Müsmaha ve yer yok

    YanıtlaSil
  25. Duyarlı bütün Akademisyenlere Çağrı....
    Bu ülke sahipsiz değildir.
    Bu ülke hiç bir zaman sahipsiz kalmadı
    ve asla kalmayacaktır.
    --
    Ülke ve vatan bağlılığı olmayanlar
    veya başka hesapları olanlara diyecek lafımız çok değil
    Bizim bu ülkeden başka gidecek yerimiz yok
    İsteyenler başka yer seçebilirler
    ---
    Rabbim bize bu güzel vatanı
    Şehit kanlarıyla sulanmış bu toprakları
    Her evden bir şehidin olduğu bu güzel ülkeyi
    Adım adım özgürlük ve barış kokan bu toprakları
    Hasılı BU cennet Vatanı
    Üç beş çapulcuya terketmek için,
    LUTETMEDİ
    Elhamdülillah

    YanıtlaSil
  26. Terörün her türlüsünü lanetliyorum. Vatanımızı miletimizin ve Devletimizin sonuna kadar yanındayız. Ne Mutlu Türküm Diyene... Doç. Dr. Mehmet Acet Dpü Besyo Kütahya

    YanıtlaSil
  27. Terörün her türlüsünü lanetliyorum. Vatanımızı miletimizin ve Devletimizin sonuna kadar yanındayız. Ne Mutlu Türküm Diyene... Doç. Dr. Mehmet Acet Dpü Besyo Kütahya

    YanıtlaSil
  28. Terörün her türlüsünü lanetliyorum. Vatanımızı miletimizin ve Devletimizin sonuna kadar yanındayız. Ne Mutlu Türküm Diyene... Doç. Dr. Mehmet Acet Dpü Besyo Kütahya

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Metni imzalıyorum ve katılıyorum. Selçuk Özcan. Karabük Üniversitesi Mühendislik Fakültesi.

    YanıtlaSil
  31. Doç.Dr. uğur cengiz erişmiş afyon kocatepe üniversitesi

    YanıtlaSil
  32. Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum.

    Yrd.Doç.Dr. Murat Çelebi
    Harran üniversitesi

    YanıtlaSil
  33. Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum.

    Yrd.Doç.Dr. Murat Çelebi
    Harran üniversitesi

    YanıtlaSil
  34. BİDDER (Bilim İnsanlarını Dayanışma Derneği) olarak kampanyaya katılmak istiyoruz. Eğer tüzel kişiliklerin imza yetkisi varsa lütfen kaydediniz.
    Yönetim Kurulu adına Yönetim kurulu Üyesi Yrd. Doç. Dr. Ali Zafer Sağıroğlu

    YanıtlaSil
  35. Akademisyenler Teröre Karşı Metnine yürekten katılıyor ve imzalıyorum. Listeye beni de eklerseniz sevinirim.

    Hasan Çağlar
    Arşiv Uzmanı
    Büro Memur-Sen İstanbul 8 No'lu Şube Başkanı

    YanıtlaSil
  36. "Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum.

    Okt.Fatih Cihat Büyükmatür /Necmettin Erbakan Üniversitesi/ Konya

    YanıtlaSil
  37. Her daim terore ve teroristlere karsiyiz ve batil zail olup HAK hakim oluncaya kadar calismaya devam
    Doc. Dr. Bayram Ali Ersoy

    YanıtlaSil
  38. Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum.

    Öğr. Gör. Dr. Mustafa S. Muslu
    Selçuk Üniversitesi TBMYO Konya

    YanıtlaSil
  39. "metni imzalıyorum ve katılıyorum"

    Öğretim görevlisi Eyup AKŞİT, İzmir Katip Çelebi Üniversitesi

    YanıtlaSil
  40. Akademisyenler teröre karşı metnini yürekten destekliyorum.Yasin Erkan Ağrı ibrahim çeçen üniversitesi kamu yönetimi araştırma görevlisi . Ağrı

    YanıtlaSil
  41. Akademisyenler teröre karşı metnini yürekten destekliyorum.Yasin Erkan Ağrı ibrahim çeçen üniversitesi kamu yönetimi araştırma görevlisi . Ağrı

    YanıtlaSil
  42. Metine katılıyorum.

    TEK BAYRAK, TEK DEVLET, TEK MİLLET.

    Doç. Dr. Mehmet KAMANLI
    Selçuk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Müh.

    YanıtlaSil
  43. Ülkemizin dirliği ve birliğine, insanımızın maddi ve manevi varlığına kasteden terörün her türüne, şekline ve yoluna karşıyım ve lanetliyorum. ''Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum..Prof.Dr.Nizamettin Çiftçi -Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı.

    YanıtlaSil
  44. Yrd. Doç. Dr. Mehmet Akif ERDENER, Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi

    YanıtlaSil
  45. Metni imzalıyorum ve katılıyorum Arş Gör Mustafa Dikmen

    YanıtlaSil
  46. Teröre, teröriste, okumuş olsun cahil olsun farketmez terörün bütün destekçilerine (sözde akademisyenler paralelci terör/paralel terörü dahil) lanet olsun... Lanet olsun. Lanet olsun.

    YanıtlaSil
  47. Teröre karşı devletimizin yanındayız. Rab'bim askerimizin, polisimizin, tabiplerimiiz ve devlet büyüklerimizin yar ve yardımcısı yardımcısı olsun.

    "Akademisyenler Teröre Karşı" metnine katılıyorum ve imzalıyorum..

    Arş.Gör.Dr. Faruk MERT / Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi

    YanıtlaSil
  48. Terörü de terörden beslenen uşaklarını da istemiyoruz.
    Öğr. Gör. Mustafa YILMAZ Karabük MYO

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Doç.Dr.Abdullah KARAMAN Selçuk Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Konya Türkiye
    bu milletin her daim hizmetindeyiz. Sesimiz çıkmıyor ise bu sizin bilmediğiniz edeptendir.

    YanıtlaSil
  51. Akademisyenler Teröre Karşı!:
    Buülkenin akademisyenleri olarak terörün birlikte... http://terorekarsiyiz.blogspot.com/2016/01/buulkenin-akademisyenleri-olarak.html?spref=tw

    YanıtlaSil
  52. emeği geçenlere teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  53. Teröre ve teröriste ve destekçilerine karsiyim. Devletimin yanındayım.
    Bu Vatan sahipsiz değildir.

    Öğr gör Selim YENEN

    Muğla Sıtkı Koçman Üni. Ula Ali Koçman Myo

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Size teşekkür ediyorum. Terörü ve teröristi yücelten o müsveddelerin değil ülkemin yanında olduğumu bu imza kampanyasıyla beyan ediyorum. Listeye eklenmeyi talep ediyorum. Yrd. Doç. Dr. Mustafa ÖZKAN - Cumhuriyet Üniversitesi..

    YanıtlaSil
  56. Vatan hainlerinin ve terörün karşındayız, devletimizin her zaman yanındayız, Rabbim güvenlik güçlerimizin yar ve yardımcısı olsun. Doç. Dr. Murat ÖZTÜRK. Süleyman Demirel Üniversitesi, Teknoloji Fakültesi.

    YanıtlaSil
  57. Bu teşebbüsü başlatanlara teşekkür ederim. Bir de katılma seçeneği olsa idi sayfada.. mümkün olamıyor mu acaba?

    YanıtlaSil


  58. » Birlik ve beraberliğimize, ülkemizin huzuruna kasteden saldırıları lanetliyoruz.

    » Temennimiz ülkemizin bir an önce barış ve huzur ortamına kavuşmasıdır. Bu topraklarda kaybedilen her can bizim canımızdır.

    YanıtlaSil
  59. Görmedi tarih bile bu zulmün bir eşini
    Düşman bile sayamam düşmanın kalleşini
    Müslüman olan insan vurur mu kardeşini?
    Yaptığın zulümlerle kardeşim olamazsın
    Bırak vatan bölmeyi bir karış alamazsın!!
    Dr.IMBAT MUGLU

    YanıtlaSil
  60. Bu toprakların nasıl fethedildiğini ve vatan haline getirildiğini yaklaşık 20 yıldır derslerde anlatan bir akademisyen olarak, devletimizin yanında, terörün, teröristlerin ve terörün yandaşlığını yapan sözüm ona akademisyenlerin karşısındayız. Hem bu devletin ekmeğini yiyeceksiniz, hem de terör yandaşlığı yapacaksınız. Bu pespaye davranış dünyanın hangi ülkesinde görülmüş.Söyleyecek çok şey var ama, neyse... Beni de eklerseniz memnun olurum Yrd. Doç. Dr. Sefer SOLMAZ Selçuk Üniversitesi

    YanıtlaSil
  61. Doç. Dr. Aydın ERTEKİN Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Bu batı uşağı hainlere karşı beni de ekleyin

    YanıtlaSil
  62. Uzm. Dr Hasibe Sunul Haseki Eğitim ve araştırma Hastanesi Anesteziyoloji. Bildiriyi beni de ekleyin.

    YanıtlaSil
  63. Öğr.Gör. İmdat Köksal Gazi Osman Paşa Üni., meslekdaşkarıma ve hocalarıma katılmanak elde değil. Güvenlik güçlerimize daha geniş yetkiler verilmeli. Terörle ilişkili kim var ise ülke vatandaşlığından çıkarılmalı, tabii cezasını çektikten sonra. Terör ve destekçilerinin alabileceği en hafif ceza ağırlaştırılmış müebbet olmalı. İdam cezası geri getirilmeli. Yaşamayı bile haketmeyenlerin başkalarının hayatına daha fazla kastetmelerinin önüne geçilmelidir. Saygılar

    YanıtlaSil
  64. Öğr.Gör. İmdat Köksal Gazi Osman Paşa Üni., meslekdaşkarıma ve hocalarıma katılmanak elde değil. Güvenlik güçlerimize daha geniş yetkiler verilmeli. Terörle ilişkili kim var ise ülke vatandaşlığından çıkarılmalı, tabii cezasını çektikten sonra. Terör ve destekçilerinin alabileceği en hafif ceza ağırlaştırılmış müebbet olmalı. İdam cezası geri getirilmeli. Yaşamayı bile haketmeyenlerin başkalarının hayatına daha fazla kastetmelerinin önüne geçilmelidir. Saygılar

    YanıtlaSil
  65. "Akademisyenler teröre karşı metnini destekliyorum".
    Doç. Dr. Nuriye Koçak Necmettin Erbakan Üniversitesi, AKEF.

    YanıtlaSil
  66. "Akademisyenler teröre karşı metnini destekliyorum".
    Doç. Dr. Ahmet Koçak, Selçuk Üniversitesi, Fen Fakültesi

    YanıtlaSil
  67. Akademisyenler teröre karşı metnini destekliyorum. Ülkemde hakkın sesi olanların zulmün sesi olanlardan daha gür sada ile haykırmasını temenni ediyorum. Öğr.Gör İhsan Şen, RTEÜ.İlahiyat Fakültesi.

    YanıtlaSil
  68. Fedai inanır, Yıldız Teknik üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Akademisyenler teröre karşı metnini imzalıyorum, eklermisiniz.

    YanıtlaSil
  69. Akademisyenler teröre karşı metninini okudum ve altına imzamı atıyorum.
    Yrd. Doç. Dr. İbrahim AKYOL
    Çankırı Karatekin Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi

    YanıtlaSil
  70. sağolun, teşekkürler, ilk başlatanı ve bu yolda yürüyenleri kutluyorum

    Prof. Dr. Yakup Civelek
    Bartın Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dekanı
    Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Öğretim Üyesi

    Teşekkürler
    İmzalıyorum



    Duyarlı bütün Akademisyenlere Çağrı....
    Bu ülke sahipsiz değildir.
    Bu ülke hiç bir zaman sahipsiz kalmadı
    ve asla kalmayacaktır.
    --
    Ülke ve vatan bağlılığı olmayanlar
    veya başka hesapları olanlara diyecek lafımız çok değil
    Bizim bu ülkeden başka gidecek yerimiz yok
    İsteyenler başka yer seçebilirler
    ---
    Rabbim bize bu güzel vatanı
    Şehit kanlarıyla sulanmış bu toprakları
    Her evden bir şehidin olduğu bu güzel ülkeyi
    Adım adım özgürlük ve barış kokan bu toprakları
    Hasılı BU cennet Vatanı
    Üç beş çapulcuya terketmek için,
    LUTETMEDİ
    Elhamdülillah

    YanıtlaSil
  71. Şereflilerin de en az şerefsizler kadar cesur olması lazım ki din namus vatan kurtulsun.
    ben de varım.
    Dicle Üniversitesi İİBF Yrd. Doç Dr.

    YanıtlaSil
  72. Akademisyenlerimizin bu anlamlı duyarlılığına katılıyor ve destekliyorum Doç Dr Hasan Kaplan

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.